Продавець Інтернет магазин "profitools.kharkov.ua" розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
550 відгуків
+380 (50) 135-71-67
+380 (50) 135-71-67
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова Пошта- у відділення від 70 ₴ - у поштомат від 50 ₴ Відправка замовлення протягом 1 дня. Доставка замовлення протягом 1-2 днів.
  • Укрпоштау відділення 25 ₴ до - 15 кг у відділення 75 ₴ від - 15 кг Відправлення замовлення протягом 1 дня Доставка замовлення протягом 2-5 днів
  • СамовивізБезкоштовна доставка. Будь ласка уточнюйте наявність конкретного товару перед приїздом. Самовивіз здійснюється в робочі дні з 10.00 до 15.00 за адресою: місто Харків вулиця Проспектна,30
  • Доставка кур’єром “Нова Пошта”- кур'єром від 105 грн Надсилання замовлення протягом 1 дня. Доставка замовлення протягом 1-2 днів.

Способи оплати

  • Пром-оплатаелектронна оплата через платіжну систему пром.юа
  • Післяплата "Нова Пошта"Відравка післяплатою здійснюється на всі товари. Замовлення післяплатою відправляємо на товар або групу товарів вартістю від 100 грн.
  • Оплата картою Visa, Mastercard - WayForPayОнлайн-оплата карткою Visa, Mastercard - WayForPay
  • Післяплата
  • ГотівкоюОплата готівкою при самовивезенні.
  • На картку 5375411420327632 Монобанк ФОП Кононов Євген ОлеговичМонобанк: 5375411420327632 ФОП Кононов Євген Олегович. У призначенні платежу вказуйте "за електрообладнання""

Гарантія:

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Згідно з чинним законодавством, ви можете повернути або обміняти товар належної якості, якщо: - товар не був у вживанні та не має слідів використання споживачем (подряпин, відколів, потертостей тощо) — товар упакований і повністю збережений фабричне пакування - збережені всі ярлики та заводське маркування - товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості Умови повернення та обміну Статтею 9 чинного Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено право споживача обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням, якщо даний товар не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики та розрахунковий документ, виданий продавцем разом з товаром. Продавець не має права відмовити в обміні (поверненні) товару, що не включений до переліку, якщо він відповідає всім вимогам, передбаченим ст. 9 Закону (збережений товарний вигляд, ярлики, пломби, є розрахунковий документ і т. ін.). Виключення Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню (Постанова КМУ від 19 березня 1994 № 172).


Доставлення у разі повернення товару належної якості сплачує покупець.
Доставлення у разі повернення товару неналежної якості сплачує продавець.


Якщо у вас виникли додаткові питання з повернення чи обміну товарів Ви можете їх задати зателефонувавши за номером +380 (50) 135-71-67, або написати нам на пошту profitools.kh.ua@gmail.com


Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner